NHA TRANG

Poslední domestikový let je za námi a my jsme ve městě Nha Trang. Náš příjezd nebyl úplně nejšťastnější. Ukázalo se, že letiště Nha Trang ve skutečnosti v Nha Trang není a tak si za pár peněz kupujeme lístky na autobus. Autobus nás bohužel vyhodil o něco dřív, než měl a tak to dojíždíme taxíkem. V hotelu zjišťujeme, že jsem nějakým nedopatřením rezervovala dva pokoje. Po mé hysterii a malé hádce vše řešíme s operátorkou booking.com a já se pomalu házím do klidu. A umírám hlady.
Dáváme na rady Tonyho z recepce a vyrážíme na večeři do nedaleké restaurace. Neumí tu ani slovo anglicky, ale pomocí papíru malujeme objednávku. Kilo tygřích krevet tu stojí na naše cca 250,- a tak si poroučím 200g. Podle ceny jsem myslela, že toho moc nebude, ale zmýlila jsem se. Dostala jsem vrchovatý talíř, což bylo asi 14 velkých tygřích krevet!! A ano, všechny jsem je snědla. Během večeře se mě můj manžel dost zvláštně vyptává, jestli se bojím myší a krys a jak na ně reaguji. Hned jak to dořekl, nám proběhl okolo stolu pan Tříska o velikosti menší čivavy. Od té chvíle jsem se měla na pozoru a většinu času jsem měla nohy položené na protější židli. S panem Třískou jsem se potkala ještě na toaletě a od té chvíle jsem se nemohla dočkat okamžiku, kdy půjdeme zpět na hotel.

V našem hotelu... Až budeme mít dům, bude to tam vypadat podobně!

Ráno hned po probuzení zapínám televizi. Na HBO běží předávání Oscarů a já si chci vychutnat Leův moment. Bohužel se předávání táhne jak smrad a tak těsně před vyhlášením toho nejlepšího bereme motorku a vyrážíme hledat pláž, která bude jenom naše.

Po dvou (třech?) hodinách jízdy, bloudění a zastavování se na vyhlídkách, jsme ji konečně našli. Nádherná pláž jenom pro nás. Už jsem něco podobného zažila předtím na Bali, akorát s tím rozdílem, že se nás tentokrát nesnažily ukamenovat opice. Romana to naplnilo takovým pocitem svobody, že si z pláže udělal soukromou nudapláž.

Tenhle perfektní den jsme nemohli zakončit jinak, než výbornou večeří..

Další den věnujeme návštěvám památek typických pro Nha Trang. Na našem seznamu jsou památky jako pagoda Ponagar nebo obří socha bílého Buddhy.

Fotka zveřejněná uživatelem TerezaJ (@terinkacivis),

Vše navštěvujeme v poměrně rekordním čase a tak sedáme na motorku a jedeme hledat místní minipivovar. Pivo i jídlo nám nosí přímo na pláž k našemu lehátku. Připadám si jako v ráji. Nicméně naše výlety mě zmohly a tak po prvním kousku na lehátku usínám a opět se spaluji. Romí mezitím stíhá asi čtyři kousky.

Nakonec se jdeme dorazit do nedaleké restaurace. Restaurace je úplně narvaná, ale personál ihned ochotně reaguje a nese nám ze skladu další stůl. Tahle restaurace je evidentně oblíbená jak mezi místními, tak mezi turisty. Je speciální tím, že vám donesou na stůl vlastní gril a vy si jen z jídelního lístku vyberete to, co si chcete ugrilovat. Maso mají výborně naložené, atmosféra a personál na jedničku.

Další úžasný den je za námi a my jedeme balit. Zítra nás čeká odjezd do města Da Lat. Místo, na které se těším ze všeho nejvíc!

Může se ti líbit

2 COMMENTS

1. ooo krasne fotky, vyzera to lakavo :)

OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky :) A byli jste tam taky na nějaké té mega party (myslím tím toto: http://www.exotickapriroda.cz/blog/clanky/nha-trang-nekonecna-party-ve-vietnamu )? Ale ta příroda je vážně pěkná :)