VIETNAM: Mui Ne

Hmmmm, s pokračováním našeho vietnamského dobrodružství jsem si dala pěkně na čas :)) No nic, pokračujem! Tentokrát pro vás mám zápisky z Mui Ne...

Už se nám to krátí. Mui Ne je naší poslední zastávkou. Máme tu čtyři noci a pak hurá zpátky do Saigonu. Mám naplánováno pár výletů po okolí, ale upřímně bych i ráda odpočívala. Autobus nás konečně vyhazuje v Mui Ne a já pomocí googlu zjišťuji, že jsme od našeho hotelu přibližně pět mraků daleko. Vyjednávám s taxikářem cenu a do půl hodiny jsme konečně na místě. Jsem trochu zklamaná, že jsme tak daleko od města, ale tak co, na skůtru to bude chvilka.
Mezitím, než dostaneme pokoj, objednáváme si v hotelové restauraci Pho Bo, která se řadí mezi nejlepší, co jsme ve Vietnamu ochutnali. I tak odpočítávám minuty. Jsem dost unavená z cesty a tak už se těšim, až se nás ubytují a já se převlíknu do plavek a vyvorvanim se na pláži :).
Na starost si nás bere mladík z recepce a odvádí nás do naší chatičky. Nebo to jsem si alespoň myslela. Jsem v šoku. Po chvíli totiž zjišťujeme, že nemáme malý bungalov, ale máme rovnou celý barák, s vlastní kuchyní, obývákem, v ložnici postel s nebesy a jako třešnička na dortu - vlastní zahrada s altánkem a výřivkou na terase :)))) Jsem nejvíc unešená a vůbec to nechápu. Úplná oáza klidu. Ideální místo pro naše líbánky..
Převlíkáme se do plavek a vyrážíme na pláž. Jsou docela vlny, tak půjčujeme od místního beach boye padleboardy, pěňáky a další srandy do vody a jdeme blbnout. Jsou prý nějaký spodní proudy a tak povinně a potupně fasujeme vesty. Beach boy kolem nás neustále krouží na vodním skůtru a vyhání nás ven. Ale to je těžký, když se ve vás probudí zase dítě a navíc křížený s delfínem. Odmítáme se podřídit a vylejzáme až když máme na prstech promáčený varhánky. Únava mě touhle dobou už dávno přešla.
Večer nás čeká výborná večeře v místní restauraci a partička v kulečníku. Mistr ze mě nikdy nebude a tak se při tom “hraní” snažím alespoň pro mého muže dobře vypadat :) Vybrala jsem si na to ideální šaty a tak mi při předklonění nad kulečníkový stůl vypadává prso a vzadu mi zase leze zadek. Myslím, že už si toho všimli i další hosté :)
Hned první den jsme se rozhodli, že na výlety kašlem. Pořádně si tu odpočinem a nabereme síly před další cestou. Další dny v Mui Ne už popisovat nemusím. Máme na každý den podobný scénář - fanatické sbírání mušliček, snídaně, pláž, opalovačky, oběd, bazén, kokos u bazénu, večeře, kulečník, výřivka a spát. Možná to může někomu připadat jako nuda, ale já se se svojí láskou nikdy nenudim a i “nuda” a nicnedělání mě s ním baví :) Samou leností jsem skoro nefotila, ale zato mám pár záběrů z GoPro - naklikněte si tam HD kvalitu :)